Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

ΒΕΡΕΣΕΔΙΑ....ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ...ΔΑΝΕΙΚΑ..!!!Το Μπακαλοτεύτερο του καλού νοικοκύρη.[ Μέρος 2ον ]

Κωστάκη τσι Δαμιανίνας....Μάστορας...Βαγγελιώ του Μάστορα και γυναίκα του Μάστορα
Εισόδημα...απο Χαρούπια και Σταφύλια.....

Οφειλές...μεροκάματα και δανεικά...!!!!!

Δανεικές παπούλες.....1966 η Ελενίτσα μου έσαξε 4 αδώδια και μου εκόστησαν δρχ.100...δύο χρυσά και δύο άσπρα...της είχα δώσει μία λύρα χρυσή...της χρωστώ ακόμη 50 δρχ.

Ζευγαρικά.....Ιωάννης Ελευθ. Κρητικάκης...του έκανα εγκαρία στο δρόμο 6 ημερομίσθια να κάμω εγώ δυό μέρες χωράφι με το ζευγάρι του........12-1-1966

Ζευγαρικά...Μεροκάματα...

Ελογαριαστήκαμεν με τον Αϊσίλαο Ζερβάκη......1965

Εκατέβηκα στην Αθήνα στις 10 του Μάη το 1941 και με συνέλαβον οι Γερμανοί στις 10-15 του Προτόλι σε ένα καφενείο στην Ομόνοια στην Αθήνα και με επήγαν στο στρατόπεδο στην Κοκινιά μαζί με τον Κωνσταντίνον Βογιατζάκην και εφύγαμε σκαστοί στις 15 Αυγούστου το 1945 οι δυό μας......

Κάνει να λάβω ένα πουκάμισο νάϋλο πληρωμένο δρχ.140...απο τον Αγησίλαο....

Χαρούπια εξοφλήθησαν....Λάδι που επούλησα στον Αγησίλαο....ελογαριαστήκαμεν....εξοφλήθει λογαριασμός και λάδι..δεν οφείλω τίποτα....

Μεροκάματα στις Ελιές....  
1968..στις 12-3-68 είδα τον Αντώνη του Νουρή εφταφάνερο ζωντανό και μου είπε έλα να σου 'πώ και εξαφανίσθει όπου ήταν αποθαμένος και τον είδα ζωντανό την νύχτα....1] Αν δεις νεκρό κάποιο που έχει πεθάνει θα κερδίσεις κάποια υπόθεση..2] Αν δείς ότι μιλείς με νεκρό θα έχεις μικρή στεναχώρια για χρήματα..3] Αν δεις νεκρό κι' εσύ τον νομίζεις ζωντανό κάποια κληρονομιά θα αποκτήσεις....Στις 21-8-64 ελάστηκεν η κατσίκα....

Βερεσέδια στον Αγησίλαο.....Ενέσεις στον Ιατρό Ζερβάκη...  

Βερεσέδια στον χασάπη Εμμ. Γεωργ. Λαγούδη.....Δανικό σιτάρι απο τον Παλουτάνη....στις 19 Αυγούστου ελάστικε η αίγα στης Βασιλείας το τράγο....

Μεροκάματα στο ζευγάρι...1960  Εμμ. Λαγούδης.....μου οφείλει μία έχερη δρχ. 10...ένα ζεύγος παρούτια δρχ. 10...ένα ξύλο της σημαίας δρχ.20....εξοφλήθησαν

Ελιές και λάδι στο εργοστάσιο του Ζερβάκη......

Μεροκάματα...Θεριστικά...Κουβαλητικά με το ζώο μου...Λιχνίσματα.....

Ζευγαρικά....Λουμπούνια.....Βερεσέδια χασάπη....

Ζευγαρικά....Δανεικά....Βερεσέδια.....

1957....Γιατρός Ζερβάκης ελογαριαστήκαμε την πυρήνα και έκανε να πάρω δρχ. 115 ..μου είχε περάσει 4 ενέσεις και μία βίζιτα και εξοφλήσαμε με τα λεφτά της πυρήνας....η Ελενίτσα μου είχε ένα σφράγισμα στο αδόντι και της έδωσα ένα λαγό και εξοφλήθηκε....

24 - 12 - 54....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...