Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2019

ΤΡΙΜΗΝΙΑ....


9 - 10 - 2018.....9 - 1 - 2019.....ΜΝΗΜΗΣ ΧΑΡΙΝ

Η σκέψη με πισογυρνά...κάθε που μένω μόνος
κι’ η κάθε μέρα που περνά...θαρρώ πώς είναι χρόνος
Σωπαίνουν οι αισθήσεις μου...ξεταλαγιάζει ο νούς μου
ζώ με τις αναμνήσεις μου...και με τσι στοχασμούς μου..!!


'' Ευλαβική Ιέρεια..Τρισεύγενή μου Μάννα...''  Το δίστιχο στην φωτο ειναι του Ηρακλή Βουλγαράκη....


" Π ι κ ρ ό τ ρ α γ ο ύ δ ι "

Γιομάτο από σιωπές
ζυγώνει αργά το βράδυ,
που νιώθεις την ανάσα του
κρύα να σε κυκλώνει
κι οι μνήμες μόνο ξαγρυπνούν
στο φωτερό σκοτάδι
σε λιτανεία θλιβερή
που την καρδιά παγώνει.
Πού τάχα να ταξίδεψαν
το κάλλος και η χάρη,
το πάθος το ασίγαστο
που 'χει καιρό στερέψει,
τα όνειρα που ανάσαιναν
στ' άγρυπνο μαξιλάρι
και η μαγεία του έρωτα
κι η μεθυσμένη σκέψη ;
Πού τάχα φυγαδεύτηκαν
πρόσωπα λατρεμένα,
που ανθίζανε στα μάτια τους
οι ομορφιές του κόσμου
κι άναβαν μοσχολίβανο
με χέρια ροζιασμένα
κι άσβεστο αγιοκάντηλο
που ακόμα καίει εντός μου.
Ανάκατο με ψίθυρους
στης νύχτας το μαγνάδι
το σκοτεινό το βλέμμα τους
νιώθω να με τυλίγει
κι εκείνο της λατρείας τους
το ξεχασμένο χάδι
μιαν αψηλάφητη πληγή
μες στην ψυχή μου ανοίγει.
Κι ετούτ' οι ακατάληπτοι ψιθυρισμοί, ποιο τάχα
μήνυμα να μου κουβαλούν
στου κόσμου εδώ την άκρη ;
Μήπως απρόσμενη χαρά
μου φέρνουνε μονάχα,
ή μήπως να τρυγήσουνε
και το στερνό μου δάκρυ ;
(Από την Ποιητική Συλλογή μου
"ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ, ΛΟΙΠΟΝ"
Α' Έκδοση 2011)
......[ Για τον Συντοπίτη μου Ποιητή Ηρακλή Βουλγαράκη θα αναφερθώ προσεχώς σε ξεχωριστό αφιέρωμα....]

ΜΝΗΜΗΣ ΧΑΡΙΝ ...ΑΡΧΟΝΤΑΚΗ - ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΗ ΜΑΡΙΝΑΣ...[ Διαβ.εδώ ]http://diamantakis-arxontakis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...